Neo Vampires

"Ludzie ze szkła. Dzieci łez. Potomkowie wojen, odziani w krwawy jedwab. (...) Tacy właśnie jesteśmy. I żyjemy tu od wieków... Wiecie o tym, Słoneczni? Okryci woalką maskarady przetrwaliśmy tysiące lat. Kolejne tysiąc przed nami. Zejdziesz z drogi, czy staniesz się częścią naszej krwawej układanki...?"


#1 2010-12-12 18:50:37

Kamijo

Game Master

Zarejestrowany: 2010-12-12
Posty: 51
Punktów :   

Rasy

Istoty z gatunków innych niż człowiek obowiązuje MASKARADA.

Lykanotropie (Wilki) rządzą się własnymi zasadami panującymi w poszczególnych sforach. Od zarania dziejów ich największymi wrogami są wampiry, które zaś ich uznają za zwyczajny plebs i dzikie zwierzęta.
Żyją zwykle tyle samo lat co ludzie. Są płodni, a ich dzieci dziedziczą rasę, która ujawnia się po jakimś czasie.
Noszą różne kolory futer tak jak zwyczajne wilki, a jedynym po czym można rozpoznać Lykanotropię są oczy, które zwykle są bardzo nietypowe.

Jeśli chodzi o wampiry dzielą się na dwie kategorie: Poddanych Monarchii i Przeciwników Monarchii. Poddani Monarchii są poddani Najstarszemu, natomiast jej przeciwnicy zakładają odrębne klany.
Wampiry są prawie nieśmiertelne - znaczy to, że wykazują wysoką odporność na uszkodzenia cielesne, siłę fizyczną, wedle wieku przekraczającą ludzką od kilku do kilkudziesięciu razy. Są bezpłodne i nie jedzą pokarmów stałych. Wszelkie mity jakie krążą na ich temat:
- Wstręt słoneczny - Posiada każdy osobnik prócz Najstarszego i jego najbliższej rodziny. Młode osobniki może on zabić, starszych zaś wiekiem jedynie poparzyć.
- Wstręt do srebra - Istnieje możliwość uczulenia na srebro jednak tylko w nielicznych przypadkach. Podobnie jak do złota i platyny.
- Odbicie w lustrze - Posiada każdy osobnik, bez wyjątków.
- Picie krwi - Każdy wampir musi żywić się krwią. Musi robić to regularnie, najpóźniej co miesiąc, by nie opaść z sił.
- Woda święcona, kościoły, krzyże - Niektórzy z Długowiecznych są chrześcijanami, co mówi zresztą samo za siebie.
- Wstręt do czosnku - Cóż... Nie każdy lubi zapach tego warzywa. Nie jest on jednak w żaden sposób szkodliwy dla Krwiopijcy.
- Wampiry mogą pić wino oraz inne napoje.

Faktem niezaprzeczalnym jest, iż starszy wampir przewyższa młodszego w sile, tak więc pierwszy drugiego zabić nie jest w stanie w jakikolwiek sposób. Jedyne, częściowe odstępstwo od tej reguły stanowi proces, zwany Zapieczętowaniem. Jest to sparaliżowanie krwiopijcy na kształt snu przez drugiego, nie zaś jego zabicie. Osoba, dysponująca wiedzą na temat miejsca, w którym dokonało się wydarzenie, które wpłynęło na życie przyszłego sparaliżowanego (dla przykładu miejsce przemiany), zwabia go tam. Wymawia nad nim przekleństwo, które nigdy nie przybiera jednakowej formy. Zaklęcie jest niczym ponad potok słów, płynących z czystej nienawiści. Osłabia zarówno ofiarę zaklęcia, jak i jego wykonawcę - dlatego też usterki w motywacji mogą owocować niespełnieniem Zapieczętowania. Wszelka przerwa w słowach, także tych rzucanych bezgłośnie, anuluje zaklęcie (nie trzeba więc odczyniać nienawistnej poezji na głos).
Cofnąć paraliż może jedynie osoba, która go rzuciła lub świadek Zapieczętowania. Ma jednak przed sobą trudne zadanie - wymówić musi każde słowo zaklęcia od tyłu, na głos, choćby szeptem, łagodnie. Każda przerwa w odczynianiu uroku wymusza rozpoczęcie próby od nowa.

Anioły żyją samotnie. Zwykle nie zdarza się ich wielu. Nie mają oni płci. (Chcąc stworzyć postać anioła, musisz zgłosić się do Game Mastera, poinformować go o tym i poczekać na jego zgodę. Uniknie to powielania postaci z tego gatunku.)
Anioły nie są w żaden sposób związane z religią. Mają słabą zdolność rozmnażania. Są czyste, a o ich czystości decyduje kolor ich upierzenia (od białych po brązowe do kruczoczarnych).

Ludzie. Najzwyklejsza warstwa społeczności...? Tylko z wierzchu. To właśnie przed nimi ukrywają się wszystkie pozostałe rasy. Ludzie dzielą się na dwie kategorie: O zamkniętym umyśle i otwartym umyśle.
Ludzie o zamkniętym umyśle żyją we własnym świecie, nie dopuszczają myśli Krwiopijców, którzy potrafią czytać w umysłach i w pewien sposób manipulować ludźmi (W zależności od wieku wampira).
Ludzie o otwartym umyśle są to ludzie, którzy przyciągają aniołów. Nieświadomie są poddani na manipulacje, umożliwiają czytanie w swoich myślach.

UWAGA. Na tym RPG nie ma możliwości stworzenia pary męsko-męskiej, czy damsko-damskiej z potomstwem. Wyjątkiem są anioły, które nie posiadają płci.


Kółkiem w nosie kierowałem wiatrem.
Batem zmuszałem go do śmiechu.
Proch, który poruszał, miał zapach kwiatów lotosu. Zapłakałem, a on zapłonął.
Klejnot Środka Nocy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.saifirani.pun.pl www.aod-plemiona.pun.pl www.metin-2.pun.pl www.ts3mods.pun.pl www.bollywood-indie.pun.pl